Niesamowity koncept Alfieri 2+2
Niesamowity koncept Alfieri 2+2 wraz ze sportowo przedefiniowanym Quattroporte GTS ściągają na siebie całą uwagę podczas Los Angeles Auto Show
Maserati świętuje swoje stulecie rekordowymi wynikami sprzedaży i rozszerzoną ofertą modeli na rok 2015.
Podczas Los Angeles Auto Show, Maserati zajęło centralne miejsce na scenie, prezentując swą kompletną ofertę modeli na 2015 r., w skład której weszły sportowo przedefiniowany Quattroporte GTS i niesamowity koncept Alfieri 2+2, który miał swoją premierą w Los Angeles, skąd zachwycił resztę świata. Bardzo doceniany przez klientów Ghibli sedan i stworzona na stulecie firmy wersja Centennial Edition GranTurismo MC coupe i kabriolet, również obecne na show, zapowiadają kolejne sukcesy w roku 2015.
Dzięki współpracy z Petersen Automotive Museum, Maserati zaprezentowało historyczny model Quattroporte (Tipo 107) z 1963 r., pierwszy na świecie super sedan i jeden z najstarszych istniejących wciąż Quattroporte. Zaprojektowany przez Pietro Fruę w ten sposób, by każdego dnia móc jeździć w luksusie, oryginalny Quattroporte świetnie komponował się z nową generacją tego modelu.
Harald Wester, prezes Maserati, osobiście prezentował ostatnie osiągnięcia designerów motoryzacji spod znaku trójzęba. “To jest niesamowicie ekscytująca chwila dla Maserati. Znajdujemy się w przełomowym momencie, kiedy dynamicznie rozszerzamy ofertę,
a jednocześnie patrzymy z perspektywy 100 lat historii motoryzacji. Z tak ambitnymi planami na horyzoncie, konsekwentnie trzymamy się koncepcji ‘bycia absolutnym przeciwieństwem tego co zwyczajne’ we wszystkim, co robimy, powiedział Wester. “Koncept Alfieri jest efektem właśnie tej konsekwencji.”
KONCEPT ALFIERI 2+2
Stworzony dla uczczenia stulecia Maserati, modelowi Alfieri nadano imię najwybitniejszego z braci Maserati. Koncept zachowuje stylistyczne dziedzictwo marki i jednocześnie uwzględnia przewidywania co do rozwoju trendów designu w przyszłości.
Koncepcja Alfieri uwzględnia najbardziej rozpoznawalne elementy Maserati: przeprojektowane, potrójne wloty powietrza w nadkolach; symbol trójzębu w centralnej pozycji pośrodku grilla na przedzie, logo “Saetta” na zagłówkach, czy “wykute” koła to ukłony w stronę trójzębnego stylu. Designerom przyświecała w trakcie projektowania główna idea: prostota i minimalizm przy jednoczesnym “dotknięciu” poezją, by osiągnąć efekt w postaci komfortowego auta dla czworga pasażerów, przy jednoczesnym zachowaniu wyścigowej natury marki.
O MASERATI:
Maserati jest producentem pełnej linii dwu- i czterodrzwiowych modeli słynących z ręcznie wykonanego, wysmakowanego luksusu, niesamowitych osiągach i codziennej funkcjonalności.
W styczniu 2013 roku spółka Chodzeń Spółka Jawna otworzyła salon i serwis samochodów Maserati w Piasecznie pod Warszawą, będąc jednocześnie wyłącznym importerem i dealerem tej marki w Polsce.