Waga nadwozia monokoku ~100 kg
Łączna waga samochodu < 1500 kg
Każdy najdrobniejszy detal MC20 powstał z myślą o niespotykanych dotąd wrażeniach z jazdy.
Tryb jazdy GT: przemyślane połączenie osiągów i komfortu jazdy. W MC20 drzemie dusza wszystkich dotychczasowych Maserati GT. Jest to domyślny tryb jazdy zapewniający płynną zmianę biegów i miękką pracę zawieszenia, dzięki czemu zawsze masz łatwy dostęp do ogromnej mocy tego supersportowego Maserati. Doskonale sprawdza się podczas jazdy na co dzień i zapewnia niebywały komfort.
Tryb jazdy Corsa: odkryj w sobie duszę rajdowca. Najbardziej ekstremalne doznania za kierownicą MC20. Natychmiastowy dostęp do maksymalnej mocy, błyskawiczna zmiana biegów, zawsze otwarte zawory wylotowe i minimalna kontrola trakcji. W trybie Corsa możesz też uruchomić funkcję elektronicznego wspomagania startu Launch Control, aby poczuć niesamowite przyspieszenie MC20 ze stojącego startu.
Tryb jazdy Wet: zapomnij o nerwowej jeździe. Gdy z nieba leje się deszcz lub droga jest wilgotna i śliska, tryb Wet pomoże utrzymać MC20 w ryzach, zwłaszcza podczas przyspieszania i w zakrętach. W tym celu system ogranicza doładowanie silnika i aktywuje wszystkie dynamiczne układy wspomagania kierowcy.
MC20 to supersamochód następnej generacji, dlatego jest wyposażony w deskę rozdzielczą TFT o średnicy 10,25″ oraz dodatkowy wyświetlacz o przekątnej 10,25″.
Wyścigowy minimalizm z dodatkiem charakterystycznego luksusu w stylu Maserati
przejawia się też w doborze najwyższej klasy skóry, Alcantary® i włókna węglowego.
Najwspanialszy dźwięk, jaki kiedykolwiek wypłynął z Włoch. Niesamowicie brzmiące MC20
to pierwszy samochód na świecie wyposażony w opcjonalny system dźwiękowy
Sonus faber High-Premium Audio System.
Dynamiczny i przyklejony do drogi. Aerodynamikę MC20 opracowaliśmy przy użyciu najbardziej
zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz poprzez obsesyjne podejście do
każdego szczegółu, nawet podwozia.
Idealne zestawienie technologii w służbie osiągów i wzornictwa w służbie znakomitego stylu.
Prawdziwy majstersztyk. Od charakterystycznego przedniego spojlera po agresywny
tylny dyfuzor – każdy element nadwozia powstał z myślą o aerodynamice.
KARTA SPECYFIKACJI